Le Tour de France

20 juli 2015 - Baix, Frankrijk

Keihard werken in Frankrijk vandaag even onderbroken met een leuke middagpauze. Roadblock midden op een "rond-point" tussen Valence en Alixan. Blijkt dat de Tour de France hier langs komt! Effe een pauze houden dan maar, omrijden naar de wachtende pechklant kost me zo wie zo driekwartier? Tis rustig hier, echt maar handjevol mensen....ik twijfel even of hier niet gewoon de plaatselijke fietsclub langs gaat komen...... Maar daar dienen de eerste Skoda's en allerlei andere vehicles zich al aan, even later denderd de kopgroep gevolgd door het peleton voorbij....herrie van motoren, claxons en vijf helicopters maken binnen een minuut plaats voor de serene stilte van het mooie Franse land. Dit is ook Frankrijk.
Au revoir

1. Annelies:
    21 juli 2015
    Ha ha de plaatselijke wielerclub! Je schrijft erg leuk Paul, maar deze happening pakt niemand je meer af joh! Wat een belevenissen allemaal. In Friesland is het ook erg gezellig, we gaan vandaag naar Joure fietsen, hoop dat het vandaag wel droog blijft. Veel plezier als je vrouwtje er is, liefs pap en mam xx
  2. Joyce:
    21 juli 2015
    Super leuk Paul en zeker een bijzondere ervaring! Heel veel plezier nog! Dikke kussen