Rondje Drôme

13 juli 2015 - Baix, Frankrijk

Wow !  wat een lange dag, maar een te gekke dag. Vanaf de camping vertrokken naar de plaats Die, aan de rand van de Hautes-Alpes. Onderweg Lex van Lieshout opgehaald in Crest, die heeft deze dag meegereden, is fotograaf en in dienst van het ANP. Na een leuke kennismaking, al rijdende naar Die, mijn ogen uitgekeken naar de prachtige natuur en dorpjes die deze omgeving te bieden heeft. Mooie bergen, rotspartijen, zonnebloem en lavendel velden, 'hangend' dorp over de rivier de Drome, echt super mooi.
Na Die afgezakt richting Marseile, in Bollene onze volgende klant geholpen, flink aan het stoeien geweest met een turboslang, maar met  succes. Daar nog twee mensen geholpen. (het feit dat je op een camping staat of aankomt werkt als een magneet!
Daarna (weer)genoten van mooie vergezichten zoals de mont Vetoux (bekend vd Tour),  mooie bergwegen etc.
De dag is omgevlogen!  Leuk om al die verschillende campings te zien, de verbazing van de klant z'n gezicht te lezen en helemaal als je het voorelkaar krijgt om hun auto te repareren!  Top !

1. Erna:
    13 juli 2015
    Lief ANWB mannetje !
    Wat een leuke verhalen Paul .Je schrijft heel gezellig alsof we meerijden met jou . Voor welke krant fotografeerde die man ? Waar komt het allemaal in ?
    Je wordt nog beroemd !
    Wat lief die kaart van Wouter ❤️
    Heel veel succes en heel veel plezier daar !
    In de USA gaat het ook top !
    Vandaag richting kust . X X T & R